پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226334
يزداني: مسئولان ورزش به وعده هايشان عمل نکردند
تاریخ انتشار : 1395/06/24 09:27:10
نمایش : 1097
کشتي گير طلايي کشورمان در المپيک ۲۰۱۶ گفت: در مسابقات ريو با کسب مدال طلا توانستم مزد زحماتم را با دعاي خير مردم بگيرم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسن يزداني در خصوص موفقيتش در المپيک 2016 گفت: خدا را شکر مي‌کنم که در مسابقات المپيک توانستم مزد زحماتم را با دعاي خير مردم بگيريم و مدال خوشرنگي را براي کشورم به دست بياورم.

وي در مورد اينکه حريف روسيه‌اي او در فينال گفته بود که اگر من مصدوم نبودم طلاي المپيک براي من بود ادامه داد: من نمي‌دانم که او چه گفته است و به تازگي متوجه اين حرفها شده‌ام اما در کشتي چيزي معلوم نيست و برد در فينال قسمت من بود. 

يزداني در مورد اينکه آيا وعده هايي که به ورزشکاران داده شده عملي شده يا نه اظهار داشت: بانک پاسارگاد به عنوان حامي تيم ملي کشتي امشب مراسمي برگزار کرده تا وعده‌هايش را عملي کند و دستشان هم درد نکند که به کشتي علاقمند هستند اما از طرف مسئولان ورزشي هنوز اتفاقي رخ نداده و شايد منتظر هستند تا ورزشکاران پارالمپيک به ايران برگردند تا يک مراسم مشترک برگزار کنند. 

وي در مورد مراسم روز کشتي هم اظهار داشت: روز ملي کشتي سالروز تولد شادروان تختي است که اين روز را به همه کشتي دوستان و کشتي گيران تبريک مي‌گويم و در اين روز قهرمانان قديم و جديد کشتي دور هم جمع مي‌شوند. 

يزداني در مورد اينکه با کسب مدال طلاي المپيک آيا رفتارش تغيير کرده افزود: اگر اين مدال مي‌خواست اخلاق مرا عوض کند آن را نمي گرفتم با گرفتن مدال طلا اميدوارم در بين مردم بتوانم خدمت گزاري کنم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html